FANDOM

5885 Pułapka na triceratopsa - zestaw klocków LEGO z serii Dino służący do złożenia modelu ciężarówki z klatka do przewozu dinozaurów, figurki triceratopsa oraz dwóch minifigurek pogromców dinozaurów, w tym Tracera Topsa. Został zrealizowany w 2012 r. Od 6 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 271 części, w tym naklejki. Klocki mają głównie kolor żółty, szary i czarny.

Model przedstawia wielką ciężarówkę z wysuwaną klatką na dinozaura z tyłu. Kabina kierowcy mieści jedną, siedzącą minifigurkę. Z lewej i prawej strony szoferki znajdują się wyrzutnie pocisków ze środkiem usypiającym. Każda z nich mieści dwie rakiety, które wystrzeliwuje się poprzez stuknięcie w ich tylną część. Z boków pojazdy znajdują się uchwyty na łopatę i strzelbę. Model zdobią naklejki z czerwonymi paskami, symbolem pogromców dinozaurów i tablicami rejestracyjnymi. Klatka ma w tylnej części opuszczane kratownicowe klapy-rampy. Klatkę wsuwa się na ciężarówkę po specjalnych szynach. Wymiary modelu wynoszą ok.: 12 cm wysokości, 22 cm długości i 12 cm szerokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Potężny triceratops szaleje w okolicy i kieruje się prosto w stronę miasta! Użyj broni usypiających, zwab go do klatki i załaduj na ciężarówkę, zanim zacznie demolować miasto!

Minifigurki Edytuj

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

p • d • eZestawy z serii LEGO Dino
5882 Zasadzka celofyza5883 Wieża pterodona5884 Pościg raptora5885 Pułapka na triceratopsa5886 Tyranozaur – łowca5887 Główna kwatera obrony przed dinozaurami5888 Hydroplan łowców