FANDOM

5884 Pościg raptora - zestaw klocków LEGO z serii dino służący do złożenia modelu terenówki, ukrytego w zaroślach radaru, dwóch minifigurek pogromców dinozaurów, w tym Rexa Tyrone'a wraz z akcesoriami. Został zrealizowany w 2012 r. Od 5 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 255 części, w tym naklejki. Mają one głównie żółty i szary kolor.

Terenówka Edytuj

Głównym modelem zestawu jest duży samochód terenowy na wielkich kołach. W jego tylnej części znajduje się obrotowa platforma z unoszonym wysięgnikiem z pętlą do łapania dinozaurów, fotel dla operatora oraz wyrzutnia z dwoma rakietami ze "środkiem usypiającym". Pociski te wystrzeliwuje się poprzez stuknięcie palcem w ich końcówki. Po obu stronach platformy są uchwyty na narzędzia - toporek i klucz. Przed obrotową platformą jest odkryta kabina kierowcy, mieszcząca jedną, siedzącą minifigurkę na fotelu. Kabina ma boczne drzwi w formie podnoszonych krat. Model zdobią naklejki w czerwone paski oraz w blachy i tablice rejestracyjne. Terenówka ma ok.: 15 cm długości.

Radar Edytuj

Drugim modelem jest ukryty w zaroślach radar. Jest to niewielka konstrukcja wzniesiona na dwóch beżowych płytkach 6x6 połączonych zawiasem. Na jednej z płytek wznosi się radar zakamuflowany liściami palmy oraz skrzynia na narzędzia: strzykawkę, łom i lornetkę. Na drugiej płytce znajduje się klocek z nadrukowanym zielonym monitorem i przyciskami. Na obu płytkach stoją też czarne barierki ozdobione sterczącymi do góry kolcami.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Pospiesz się! Szybki raptor zmierza w kierunku miasta i trzeba go powstrzymać za wszelką cenę.

Dogoń zwinnego dinozaura terenówką o dużych kołach, wystrzel z karabinu pocisk usypiający i złap go na lasso.

Ale uwaga! Ten dinozaur jest naprawdę w nienajlepszym nastroju!

Minifigurka Edytuj

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

p • d • eZestawy z serii LEGO Dino
5882 Zasadzka celofyza5883 Wieża pterodona5884 Pościg raptora5885 Pułapka na triceratopsa5886 Tyranozaur – łowca5887 Główna kwatera obrony przed dinozaurami5888 Hydroplan łowców