FANDOM

5883 Wieża pterodona - zestaw klocków LEGO z serii Dino służący do złożenia modelu tytułoweje wieży wraz z pomostem na wodzie, modelu skutera wodnego oraz minifigurkę pogromcy dinozaurów wraz z akcesoriami, a także figurkę pterodona. Został zrealizowany w 2012 r. Od 5 roku życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 136 części. Klocmi mają głównie kolor żółty, szary, niebiesi, ciemnoczerwony i brązowy.

Wieża Edytuj

Wieża ma dwie kondygnacje. Na parterze nic się nie znajduje. Na piętrze mieści się stanowisko łowcy dinozaurów. Wewnątrz jest komputer z ekranem, na którym widać zbliżającego się pterodona, a na zewnątrz jest okrągła antena radaru z jednej strony i maszt do nałożenia przynęty (ryby) z drugiej. Przynętę maskują liście palmy. Na piętro prowadzić podnoszona drabina. Na dachu wieży znajduje się armatka strzelająca siecią. Działko ma obrotową podstawę oraz małe reflektory. Z wieżą połączone jest niewielki pomost z małą latarnią morską, która jest zarazem miejscem do przechowywania karabinu ze strzykawką ze środkiem usypiającym oraz krótkofalówki. Pomost stoi na niebieskich płytkach imitujących wodę, wieża natomiast na beżowej. Wymiary modelu wynoszą ok.: 15 cm wysokości, 12 cm szerokości.

Skuter Edytuj

Drugim modelem jest skuter wodny. Tak samo jak wieża ma żółto-szaro-ciemnoczerwoną kolorystykę. Kąt nachylenia kierownicy można dowolnie ustawić. W skuterze mieści się jedna stojąca lub siedząca minifigurka. Model ma ok. 5 cm długości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Pogromca dinozaurów zwabił rybą głodnego pteranodona w okolice wieży nad jeziorem.

Latający dinozaur nurkuje, aby pochwycić przynętę. Czy nasz bohater złapie go w sieć wystrzeloną z wyrzutni czy też będzie musiał szybko uciekać motorówką?

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

p • d • eZestawy z serii LEGO Dino
5882 Zasadzka celofyza5883 Wieża pterodona5884 Pościg raptora5885 Pułapka na triceratopsa5886 Tyranozaur – łowca5887 Główna kwatera obrony przed dinozaurami5888 Hydroplan łowców