FANDOM

Czarownica
5804
Numer: 5804
Seria: Belville
Wprowadzony do sprzedaży w: 1999 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 1
Opakowanie: Pudełko

5804 Czarownica[1] - zestaw klocków LEGO z serii Belville zawierający figurkę czarownicy, różne akcesoria dla niej i elementy do budowy modelu pracowni wiedźmy. Został wprowadzony do sprzedaży w kwietniu 1999 r.[1] Od lat 6[1].

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 38 części[2]. Figurka przedstawia Madam Tussę[1]. Ma ona materiałową spódnicę z fartuszkiem w kratkę i duży, spiczasty kapelusz, podobny do tych, jakie mają minifigurki czarodziejów z innych serii (np. Wizard, Smoczy Czarodziej). Pozostałymi akcesoriami figurki są: księga z zaklęciami, szklana kula z czaszką minifigurki wewnątrz, kocioł, chochla, różne flakoniki, dwa kielichy, dwa jabłka, złote monety i miotła ozdobiona czaszką ludzika LEGO w czarnym, spiczastym kapeluszu.

Model pracowni jest dość prosty. Jego podstawę stanowi duży klocek w kształcie ćwiartki koła. Na jego środku buduje się wysoki stół, a wzdłuż jednego z prostopadłych boków brązową kolumnę i duże zielone okno z wymodelowanymi liśćmi bluszczu.

Zestaw zawiera również trzy figurki przedstawiające zwierzęta: czarnego kota, nietoperza i jasnoszarego pająka.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Katalog LEGO na rok 1999, s. 20-21
  2. 5804-1: Witch's Cottage w serwisie Brickset