FANDOM

Patrol policji
4021
Numer: 4021
Seria: Statki
Wprowadzony do sprzedaży w: 1996 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 3
Opakowanie: Pudełko

4021 Patrol policji[1] - zestaw LEGO z serii Statki do budowy statku policji i trzech minifigurek policjantów. Został wprowadzony do sprzedaży w 1991 r.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 195 części[2]. Klocki mają głównie czarny i biały kolor, pozostałe kolory to czerwony, niebieski, żółty i zielony. Głównym elementem modelu jest jednoczęściowy kadłub, dzięki któremu statek położony na wodzie nie tonie. Na dziobie znajdują się barierki i pachołek do nakładania cum. Dalej jest dwupoziomowa nadbudówka - na niższym poziomie jest miejsce dla dwóch ludzików, wyższym miejsce dla sternika. Na dachu niższego poziomu znajduje się reflektor na obrotowej podstawie. Drugi lampa jest na rufie jednostki. Z tyłu są też bęben z liną i zamykany luk z silnikiem. Statek ma również światła pozycyjne, radar i koguty. Wygląd modelu uzupełniają naklejki z białymi liniami, napisem POLICE i numerem jednostki, który jest taki sam jak numer katalogowy zestawu.

Minifigurki przedstawiają trzech policjantów. Ich wygląd jest typowy dla figurek policjantów z przełomu lat 80. i 90. XX w. Ich akcesoriami są kamizelki ratunkowe, czapki, kask, krótkofalówka i gaśnice.

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Katalog LEGO na rok 1992, s. 35
  2. 4021-1: Police Patrol w serwisie Brickset