FANDOM

31045 Badacz oceanów - zestaw klocków LEGO z serii Creator służący do budowy kilku minimodeli: statku badawczego z miniłodzią podwodną lub podwodnej łodzi badawczej lub samolotu transportowego. Został zrealizowany w styczniu 2016 r. Od 7 roku życia.

Opis Edytuj

Opakowaniem zestawu jest kartonowe pudełko. W jego wnętrzu znajduje się 213 elementów. Klocki w większości mają kolor: biały, ciemnoniebieski, żółty, czerwony i szary. Części pełniące role szyb są albo całkowicie bezbarwne lub delikatnie zabarwione na brązowo.

Statek Edytuj

Tytułowa konstrukcja składa się z dwóch modeli: statku i miniłodzi podwodnej. Ten pierwszy posiada czerwone dno, ciemnoniebieskie burty i białą nadbudówkę na dziobie. Na rufie umieszczone jest ramię dźwigu do opuszczania i wyławiania z wody łodzi podwodnej. Na dachu mostka kapitańskiego znajdują się różne anteny, atrapy lampek, radaru i syreny. Model ten mierzy 10 cm wysokości, 13 cm długości oraz 7 cm szerokości.

Miniłódź podwodna składa się z żółtych, szarych i czarnych klocków. Z przodu posiada dwa ruchome ramiona. Na górze jest uszko, które można zahaczyć dźwigiem. Jej wymiary to 3 cm długości oraz 1 cm szerokości i wysokości.

Łódź podwodna Edytuj

Model badawczej łodzi podwodnej jest żółto-ciemnoniebiesko-szaro-biały. Z przodu posiada dwa ruchome ramiona. Na przodzie, trochę z boku wystaje również coś w rodzaju dmuchawy lub odkurzacza. Jej wymiary to 8 cm wysokości, 10 cm długości i 6 cm szerokości.

Samolot transportowy Edytuj

Trzecią konstrukcją jest samolot transportowy. Jego kadłub jest ciemnoniebiesko-czerwony, a jego skrzydła są białe. Rolę śmigieł pełnią okrągłe, szare, płaski klocki (w staktku są bulajami). Samolot ma 6 cm wysokości, 14 cm długości oraz 14 cm szerokości (rozpiętość skrzydeł).

Zobacz też Edytuj