FANDOM

31043 Transportowiec helikopterów - zestaw klocków LEGO z serii Creator do budowy kilku minimodeli: ciężarówki z przewożonym nią smigłowcem lub traktora lub terenówki. Został zrealizowany w styczniu 2016 r. Od 6 roku życia.

Opis Edytuj

Opakowaniem zestawu jest kartonowe pudełko. W jego wnętrzu znajdują się 124 elementy i 3 instrukcje. Klocki w większości mają kolor: zielony, pomarańczowy, biały, czarny i szary.

Ciężarówka z helikopterem Edytuj

Tytułowa komstrukcja składa się z dwóch modeli - ciężarówki i helikoptera. W tym pierwszym pojeździe dominuje kolor zielony. Tej barwy jest kabina kierowcy i platforma dla śmigłowca. Klocki pełniące rolę szyb są przezroczyste i przydymione. Na dachu są pomarańczowe klocki imitujące lampki sygnalizacyjne. Model śmigłowca jest głównie pomarańczowy i posiada obrotowe oba wirniki.

Traktor Edytuj

Traktor, podobnie jak ciężarówka, jest głównie zielony. Z tyłu ma zamontowany pług. Jego wymiary to: 5 cm wysokości, 9 cm długości i 8 cm szerokości.

Terenówka Edytuj

Trzecią konstrukcją jest samochód terenowy. Dominują w nim elementy pomarańczowe. Jego dach jest czarny a przód szary. Samochodzik ten jest wysoki na 4 cm, długi na 6 cm i szeroki na 4cm.

Zobacz też Edytuj