FANDOM

Pociąg ze zwierzątkami
10863 całość
Numer: 10863
Seria: Pierwsze klocki LEGO Duplo
Wprowadzony do sprzedaży w: 2018 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Plastikowa skrzynka

10863 Pociąg ze zwierzątkami - zestaw klocków LEGO z serii Pierwsze klocki LEGO Duplo służący do złożena modelu tytułowego pojazdu. Został zrealizowany w styczniu 2018 r. Od 18 miesiąca życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 34 klocki typu Duplo. Mają one niebieski, pomarańczowy, żuty i biały kolor. Buduje się z nich pięć zwierzątek, z czego podstawą czterech jest klocek z kółkami, który za pomocą haczyków można łączyć ze sobą w tytułowy pociąg. Wszystkie wózki mają czerwone koła.

Słoń Edytuj

Figurka słonia zbudowana jest z niebieskich elementów. Zamiast trąby ma długą zjeżdżalnię. Klocek pełniący rolę głowy ma nadrukowane duże oko, kieł i ucho. Figurka ma ok.: 12 cm wysokości, 19 cm długości i 6 cm szerokości.

Żyrafa Edytuj

Figurka żyrafy jest żółto-brązowa. Jej szyja jest sprężysta, przez co może być zginana. Głowa ma namalowane oczy, cętki, pyszczek, rogi i uszy. Żyrafa w pociągu pełni rolę komina lokomotywy. Jej wymiary to: ok. 16 cm wysokości, 12 cm długości i 6 cm szerokości.

Lew Edytuj

Figurka lwa jest pomarańczowa. Jego głowa składa się z dwóch klocków: prostokątnego z dużą dziurą w środku zakrytą ruchomą klapką z obrazkiem uśmiechniętego pyska na dole oraz półokrągłego z nadrukiem zamkniętych oczu na górze. Lew ma ok.: 12 cm wysokości, 19 cm długości i 6 cm szerokości.

Krokodyl Edytuj

Krokodyl jest jasnozielony i zielony. Jego paszcza się podnosi. Głowa ma nadrukowane oczy, brwi i zielone plamki. Ma on ok.: 12 cm wysokości, 8 cm długości i 12 cm szerokości

Ptaszek Edytuj

Figurka ptaszka nie ma podstawki z kółkami. Jest on biały z pomarańczowymi łapkami i żółtym czubem. Nadruk na głowie przedstawia duży, szary papuzi dziób, duże oczy otoczone jasnoniebieskimi cieniami i czarne brwi. Figurka ma ok.: 11 cm wysokości, 9 cm szerokości i 11 cm grubości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

W zestawie Pociąg ze zwierzątkami na maluchy czeka mnóstwo atrakcji! Pomóż im posortować klocki według kolorów podczas wspólnej twórczej zabawy i porozmawiaj z nimi o budowanych zwierzątkach: słoniu ze zjeżdżalnią zamiast trąby, krokodylu z ruchomą szczęką, lwie z otwieraną paszczą, żyrafie ze zginaną szyją i białym ptaszku. Kolorowe i duże klocki LEGO® DUPLO® są projektowane tak, by były interesujące i bezpieczne dla małych rączek. Można je też schować do poręcznego pudełka.

Galeria Edytuj