FANDOM

Moje pierwsze przyjęcie
10862 pudełko
Numer: 10862
Seria: Pierwsze klocki LEGO Duplo
Wprowadzony do sprzedaży w: 2018 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Pudełko

10862 Moje pierwsze przyjęcie - zestaw klocków LEGO z serii Pierwsze klocki LEGO Duplo służący do składania modeli ciastek. Został zrealizowany w styczniu 2018 r. Od 18 miesiąca życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 41 klocków. Części są w kolorze: brązowym, bladożółtym, białym, czerwonym, fioletowym, niebieskim, żółtym i bladozielonym. Niektóre z nich mają jakieś nadruki, inne mają wyspecjalizowane kształty np. rożka do lodów, płomieni czy winogron. Podstawową propozycją firmy LEGO jest złożenie z nich tortu ze świeczkami, który można podzielić na cztery kawałki, lodów w rożku, babeczki i ciastka. Tort ma ok.: 14 cm wysokości, 14 cm szerokości i 14 cm głębokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Buduj kolorowe ciastka na każdą okazję z zestawem LEGO® DUPLO® Moje pierwsze przyjęcie. Z przedszkolakiem można bawić się w budowanie trzech ciastek lub dużego tortu. Maluchom spodoba się stawianie świeczek i innych dekoracji na wierzchu oraz porcjowanie dużego tortu na cztery części i dzielenie się nim z rodziną lub przyjaciółmi. W ten sposób nauczą się, jak świętować różne okazje. Klocki DUPLO są projektowane tak, by były interesujące i bezpieczne dla małych rączek.

Galeria Edytuj