FANDOM

Moje pierwsze emocje
10861 całość
Numer: 10861
Seria: Pierwsze klocki LEGO Duplo
Wprowadzony do sprzedaży w: 2018 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Pudełko

10861 Moje pierwsze emocje - zestaw klocków LEGO Duplo z serii Pierwsze klocki LEGO Duplo służący do złożena czterech figurek. Został zrealizowany w styczniu 2018 r. Od 18 miesiąca życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 28 klocków. Mają one kolor niebieski, zielony, czerwony, biały i żółty. Niektóre z nich mają nadrukowane różne miny, ręce, detale ubrania i akcesoria. Buduje się z nich cztery figurki:

  • dziewczynkę w niebieskiej sukience, z wesołą twarzą z jednej strony i smutną z drugiej. Jej akcesorium jest niebieski klocek z nadrukowanym pluszowym misiem. Figurka ma ok.: 16 cm wysokości, 9 cm szerokości i 6 cm grubości.
  • starszego chłopca w czerwonym ubraniu i czerwono-pomarańczowej czapce z daszkiem; Jego ręce są pobrudzone lodami, które narysowane są na osobnym czerwonym klocku. Jego twarz wyraża zakłopotanie. Jego wymiary to ok.: 15 cm wysokości, 8 cm szerokości i 3 cm grubości.
  • młodszego chłopca w zielonym ubranku. Ma on niezadowoloną minę i szczęśliwą. Jego akcesorium jest zielony klocek namalowaną z jednej stroony przebitą piłką, a z drugiej całą. Figurka ta ma ok.: 13 cm wysokości, 8 cm szerokości i 4 cm grubości.
  • dzidziusia w białych śpioszkach. Obrazki na jego tułowiu przedstawiają śliniak z głową misia, ręce i grzechotkę. Buzia wyraża senność, a druga śpiącą. Figurce towarzyszy klocek z nadrukowanym nocnym niebem ze śpiącym księżycem i gwiazdami i słonkiem po przeciwległej stronie. Wymiary figurki to ok.: 10 cm wysokości, 6 cm szerokości i 4 cm grubości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Poznaj różne emocje z postaciami do zbudowania.

Pomóż swojemu maluchowi nauczyć się, jak rozpoznawać i rozumieć różne emocje, dzięki kolorowym postaciom do zbudowania z dużych klocków LEGO® DUPLO® zaprojektowanych specjalnie dla bezpieczeństwa małych rączek. Obróć dwustronne klocki, by przyjrzeć się innym wyrazom twarzy. Z kolei klocki z obrazkami pozwalają tworzyć własne historyjki o nastrojach i uczuciach. Czekają Was całe godziny zabawy dużymi klockami, a przy okazji Twój maluch rozwinie umiejętności językowe.

Galeria Edytuj