FANDOM

Moje pierwsze zwierzątka
10858 pudełko
Numer: 10858
Seria: Pierwsze klocki LEGO Duplo
Wprowadzony do sprzedaży w: 2018 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Pudełko

10858 Moje pierwsze zwierzątka - zestaw klocków LEGO z serii Pierwsze klocki LEGO Duplo służący do składania figurek zwierzątek. Został zrealizowany w styczniu 2018 r. Od 18 miesiąca życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 18 klocków. Części są w kolorze: białym, czerwonym, niebieskim i żółtym. Większość z nich ma coś nadrukowane: oczy, pyszczki, łapki lub jakiś rodzaj pożywienia: kość, ryba, ziarno. Podstawową propozycją firmy LEGO jest złożenie z nich trzech figurek: niebieskiego kota, czerwonego psa i żółtego ptaszka. Klocki można jednak dowolnie miksować, aby tworzyć własne zwierzątka. Wymiary kotka wynoszą ok.: 11 cm wysokości, 6 cm szerokości i 3 cm głębokości; psa ok. 10 cm wysokości, 9 cm szerokości i 6 cm głębokości, a ptaszka ok. 8 cm wysokości, 9 cm szerokości i 6 cm głębokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Pomóż swojemu dziecku zbudować kolorowe, trójwymiarowe układanki z dużych klocków LEGO® DUPLO®. Przedszkolakom spodoba się sortowanie klocków w trzech kolorach i sprawdzanie, jakie zwierzątka mogą z nich zbudować. Klocki z nadrukiem ułatwią naukę mówienia i opowiadanie historyjek o tym, co każde ze zwierzątek lubi jeść. Klocki DUPLO są projektowane tak, by były interesujące i bezpieczne dla małych rączek.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj