FANDOM

Moje pierwsze ciastka
10850
Numer: 10850
Seria: Moje pierwsze klocki LEGO Duplo
Wprowadzony do sprzedaży w: 2017 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Pudełko

10850 Moje pierwsze ciastka - zestaw klocków LEGO Duplo z serii Moje pierwsze klocki LEGO Duplo służący do złożena modelu babeczki i kawałka tortu. Został zrealizowany w styczniu 2017 r. Od 18 miesiąca życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 8 klocków. Części są w kolorze: czerwonym, brązowym, białym, różowym i żółtym. Klocek będący górą babeczki ma nadrukowany biały lukier i posypkę w kształcie różowych, niebieskich i czerwonych gwiazdek. Kawałek tortu zdobi paląca się świeczka. Babeczka ma 6 cm wysokości, długości i grubości, natomiast torcik 10 cm wysokości, sześć długości i 3 cm grubości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Przekonaj się, ile pysznych ciast na przyjęcie urodzinowe lub po prostu na przekąskę potrafi przygotować Twoje dziecko! Wymyślanie różnych połączeń składników będzie dla Twojego malucha świetną zabawą, a przy okazji pozwoli pobudzić jego kreatywność i rozwinąć umiejętności manualne. Ten zestaw pozwoli realizować różne scenariusze zabawy — wcielić się w role gości kafejki, gotować lub ćwiczyć budowanie modeli. Klocki LEGO® DUPLO® są projektowane tak, by były interesujące i bezpieczne dla małych rączek.

Zobacz też Edytuj