FANDOM

Pociąg z cyferkami
10847
Numer: 10847
Seria: Pierwsze klocki LEGO Duplo
Wprowadzony do sprzedaży w: 2017 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 2
Opakowanie: Pudełko

10847 Pociąg z cyferkami - zestaw klocków LEGO Duplo z serii Pierwsze klocki LEGO Duplo służący do złożena modelu tytułowego pojazdu i nauki cyfr. Został zrealizowany w styczniu 2017 r. Od 18 miesiąca życia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 23 elementy, w tym dwie figurki dzieci (dziewczynka i chłopiec) i figurkę czarnego kota.

Klocki mają różne kolory: pomarańczowy, żółty, jasnozielony, jasnoniebieski, czerwony. Na dziesięciu z nich nadrukowana jest kolorowa cyfra od 0 do 9, na elemencie w kształcie przodu parowozu namalowane są jego detale.

Tytułową konstrukcją jest pociąg złożony z lokomotywy i trzech wagonów. Jego wymiary wynoszą ok.: 10 cm wysokości, 37 cm długości i 6 cm szerokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Zabawa i nauka bez końca!

Pociąg z cyferkami LEGO DUPLO pozwala w zabawny sposób zapoznać dzieci z cyframi i liczeniem. Pociąg złożony jest z dużych klocków, które dadzą Twojemu maluchowi wiele radości przy składaniu i przebudowywaniu, pomagając przy tym rozpocząć naukę cyfr. Zestaw zawiera dwie figurki dzieci DUPLO oraz figurkę kota, co pozwala wymyślać jeszcze lepsze historie bez końca budować, jeździć i uczyć się. Klocki DUPLO są projektowane tak, by były bezpieczne i wygodne dla małych rączek.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj