FANDOM

Moja pierwsza gąsieniczka
10831
Numer: 10831
Seria: Pierwsze klocki LEGO Duplo
Wprowadzony do sprzedaży w: 2016 r.
Dostępny w Polsce: Tak
Liczba ludzików: 0
Opakowanie: Pudełko

10831 Moja pierwsza gąsieniczka - zestaw klocków LEGO z serii Pierwsze klocki LEGO Duplo służący do złożenia figurki kolorowej gąsieniczki. Został zrealizowany w styczniu 2016 r. Od 18 miesiąca życia. Pozwala na rozpoczęcie nauki liczenia.

Opis Edytuj

Zestaw zawiera 19 części. Klocki są w różnych kolorach: czerwonym, niebieskim, fioletowym, żółtym, jasnozielonym, zielonym, pomarańczowym i różowym. Niektóre z nich mają nadrukowany obrazek: jabłko, dwie marchewki, trzy kwiatki, cyfry 1, 2 lub 3. Klocek będący głową gąsieniczki ma namalowane dwie twarze: uśmiechniętą z jednej strony i śpiącą z drugiej. Figurkę można przebudować w kolorowego motyla. Wymiary figurki gąsienicy wynoszą ok.: 10 cm wysokości, 14 cm długości i 3 cm szerokości.

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Z zestawem LEGO® DUPLO® Moja pierwsza gąsieniczka maluchy pokochają budowanie i tworzenie. Kolorowe klocki DUPLO są projektowane specjalne z myślą o bezpieczeństwie małych rączek, a karty z instrukcjami pokazują, jak w prosty sposób zmienić gąsienicę w pięknego motyla. Specjalnie dekorowane klocki zachęcają do nauki liczenia: jedno jabłko, dwie marchewki, trzy kwiatki - to nauka podczas zabawy!

Galeria Edytuj