FANDOM

10822 Jej Wysokość Zosia - magiczna kareta - zestaw klocków LEGO z serii Sofia the First służący do złożenia dwóch tytułowego pojazdu oraz obrotowego drzewa. Zawiera trzy figurki LEGO Duplo: Zosi, pegaza Mimusa Wspaniałego i wiewiórki Whatnaught. Został wprowadzony do sprzedaży w sierpniu 2016 r. Od 2 roku życia.

Opis Edytuj

Kareta ma brązowe podwozie, jasnofioletowe koła i fioletowe, odkryte nadwozie ze złotymi, ozdobnymi nadrukami. Jej wymiary, liczone razem z zaprzegnietym Minimusem Wspaniałym, wynoszą ok. 9 cm wysokości, 26 cm długości i 11 cm szerokości.

Drzewo składa się z klocków w kolorach brązowym, różowym, jasnofioletowym i jednego przezroczystego niebieskiego. Znajduje się w nim skrytka na jasnofioletowy klocek z obrazkiem książki. Wymiary tego modelu to ok. 16 cm wysokości, 15 cm szerokości i 8 cm głębokości.

W zestawie znajdują się również akcesoria: różowy czajnik, jasnoniebieskie krzesło, fioletowy klocek z obrazkiem orzechów i ciemnofioletowy klocek pełniący rolę stolika. Dla figurki Mimusa przeznaczone są duże, białe skrzydła.

Figurki Edytuj

Cytat z LEGO.com Edytuj

LEGO.com-icon-yellow

Razem z Jej Wysokością Zosią udaj się na przejażdżkę w magicznej karecie!

Fanki i fani serialu „Jej Wysokość Zosia”, emitowanego na kanale Disney Junior, będą mogli odgrywać przygody Zosi z udziałem magicznej karety ciągniętej przez latającego konia Minimusa Wspaniałego. Weź udział w pikniku z wiewiórką Whatnaught obok obrotowego drzewa, a potem pomóż Zosi znaleźć magiczną książkę, ukrytą w tajnej bibliotece. W zestawie figurka LEGO DUPLO: Zosia, a także figurki Minimusa Wspaniałego i wiewiórki Whatnaught.

p • d • eZestawy z serii Sofia the First
10594 Królewska stajnia10595 Królewski zamek10822 Jej Wysokość Zosia - magiczna kareta