FANDOM

Żniwiarz
Żniwiarz 75972
Seria: Overwatch
Odmiany: 2
Akcesoria: duży kaptur, peleryna, 2 x strzelba

Żniwiarz[1] - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Overwatch przedstawiająca postać groźnego terrorysty z gry Overwatch. Po raz pierwszy pojawiła się w 2019 r.[1] Ma dwa warianty wyglądu i stanowi część dwóch zestawów[1].

Opis Edytuj

Wersja z nogami Edytuj

Minifigurka ma standardową budowę. Wszystkie elementy, z których jest zbudowana mają kolor czarny. Z przodu tułowia namalowana jest rozpięta czarna kurtka, szary pancerz, trzy czerwone cylindryczne pojemniki z białymi zakrętkami i czarny pasek. Z tyłu korpusu nadruk przedstawia tył pancerza z szarymi elementami przypominającymi kości kręgosłupa i żeber. Nogi nie mają żadnego obrazka. Głowa ma nadrukowaną białą, przypominającą ludzką czaszkę maskę. Wygląd ludzika uzupełniają czarna peleryna i duży czarny kaptur. Innymi akcesoriami minifigurki są dwie zbudowane z klocków strzelby.

Wersja z ogonem ducha Edytuj

Druga odmiana ludzika Żniwiarza jest prawie identyczna jak pierwsza, z tą różnicą, że zamiast nóg ma przezroczysty, miejscami czarny i dziurawy ogon ducha. Ta wersja przedstawia Żniwiarza w postaci upiornego cienia, w jaki może się zmieniać w grze.

Galeria wariantów Edytuj

Zestawy, w których występuje Edytuj

75972 Dorado - pojedynek[1] 2019 r. Tak Z nogami[1] 1
75975 Posterunek: Gibraltar[1] 2019 r. Tak Z ogonem ducha[1] 1

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Katalog LEGO lipiec-grudzień 2019, s.98-99.
p • d • eFigurki z serii Overwatch
Członek Klanu ShimadaD.VaFaraGenjiHammondHanzoŁaskaMcCreeReinhardtSmugaTrupia WdowaWieprzuWinstonZłomiarzŻniwiarzŻołnierz-76