FANDOM

Świnka - minifigurka pochodząca z serii klocków LEGO Angry Birds. Przedstawia jedną ze świnek próbujących ukraść jajka ptakom. Pojawiła się w 2016 r. Występuje w trzech wariantach. Ogółem stanowi część dwóch zestawów.

Opis Edytuj

Wszystkie trzy odmiany ludzika mają taką samą budowę i kolorystykę, różnią się jedynie obrazkiem buzi. Każda z nich jest koloru jasnozielonego, tylko dłonie są czarne. Ich nogi są krótkie i posiadają wypukłe ratki. Również ryj jest wystający. Na czubku głowy każda świnka ma kołeczek, a trochę z tyłu, po lewej stronie dwoje uszu. Ich brwi są czarne; oczy są okrągłe z czarnymi obwódkami, białymi gałkami, czarnymi źrenicami i białymi kropeczkami błysku. Pod oczami znajdują się zielone piegi. Wszystkie figurki mają nadrukowane pod ryjem wielkie, otwarte usta ukazujące czarne wnętrze buzi. W pierwszej wersji widoczne są trzy wielkie, białe zęby na górze oraz dwa na dole, a także wystający z lewej strony czerwony język. Druga posiada cztery zęby na górze i trzy na dole; za tymi ostatnimi widać ogromny, czerwony język. Trzeci rodzaj świnki po trzy zęby na górze i na dole oraz czerwony język schowany za tymi drugimi. Jej wargi są odwrotnie zakrzywione niż u dwóch wyżej opisanych - wypukłości znajdują się na górze, przez co świnka wygląda jakby była przestarszona, a nie zadowolona.

Zestawy, w których występuje Edytuj

75821 75821 Ucieczka samochodem świnek 2016 r. Tak Wersja pierwsza 1
75824 75824 Demolka w Pig City 2016 r. Tak Wersja druga i trzecia 2